QUESTIONS TO MISS MELLBERG/

Lovar du att vara ärlig? JAPPSI.
Du heter: Paula Natalie Mellberg
Smeknamn: puman, påla, pål (maja brukar säga älskling ibland om hon är på bra humör!)
Låt som när du är ledsen sörjer till? oj, jag har nog en hel playlist för det.... som heter "why dont you just shot me" :D
Vad tror folk om dig? hm, att jag vågar vara mig själv och tar för mig!
Stämmer det? absolut, fast ibland tolkas det på ett negativt sätt fast om man känner mig vet man att det inte alls är så :))
Vad får du oftast komplimanger för? min personlighet av tjejer och av killar är det oftast rumpan eller bröna som svämmas över med vackra komplimanger (ibland vulgära)
Vad säger du för att imponera på någon? JAG GÅR PÅ BALETTAKADEMIEN! (haha, works every time!)
Hur imponerar man på dig? vågar vara sig själv, och le, jag älskar män som ler mycket.
Brukar du skratta för dig själv? jag skrattar alltid för mig själv...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: det är ett röstmeddelande från halebop... kill myself
Var bor du? på östermalm, stockholm (men är i hemstaden härnösand över lovet)
Trivs du där: bara när jag dansar.
Äger du några Converse: yepp, min vita converse är min religion, pretty much.
Brukar du bli för full: nej, det händer sällan ..
Är du allergisk i mot något: jag kan bifoga en fil med alla allergier på begäran för de intresserade..
Har du haft sex idag: ...dagen är inte slut än!
Hur svarar du i mobilen: hallåååååååå eller alternativet "hey baby"
Antal timmar sömn inatt: 12, 13 :D det är så underbaaaart med lov, har jag nämnt det?!
Sov du ensam: japp, utnyttjade alla 120 cm till fullo... därför jag har ont i svanken idag är jag rädd för.
Brukar du komma i tid: nej, aldrig:D
När mår du bra: när jag är innanför fyra väggar bestående av en danssal, då är lyckan som gjord!
När blev du fotad senast: mrs emma paparazzi vid fikat idag...
Hur känner du dig nu: jag kan inte äta för det pirrar i magen. upphakningar har jag i svanken också.. skulle må bra av lite kärlek & närhet.
Vanligaste färg på dina kläder: hm, svart!
Vad tycker du om fötter: jag älskar mina fötter, haha, jag tycker fötter/vader är vackra (är och skapar fina former) men det är bara för att jag ser såna varje dag när vi tränar.
Vad saknar du: någons mörka ögon
Hade du en bra kväll igår: den var faktiskt helmysig, men jag kände mig lite ensam
Favoritdryck på morgonen: varm choklad
Rakar du benen: yes! för att vara snygg för mig själv, fåfänga
När brukar du oftast gå och lägga dig: 22+ (skooola)
Är du blyg? inte för fem öre
Sysslar du med någon idrott: yeee, IM A DANCER! jag älskar att träna och är väldigt aktiv annars också (när jag inte är lat.)
Vill du hellre ha mail än brev: kärlekspost i alla former välkomnas!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: yepp, jag tror visst att lilla jag gör det
Har du spytt offentligt: hahahaha, det har jag nog!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ragga. det skulle jag göra.
Är du nöjd med ditt liv: det går upp och ner, men jag är i rätt riktigt.
Är du bortskämd: bara när jag bor under mammas tak..-
Vad gör du i morgon: förhoppningsvis något vettigt eller ovettigt!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? helst inga alls..
Vad längtar du till? julafton!
Har du bra vänner och äkta vänskap? absolut, jag har dom bästa (mina emmor är oslagbara vänner)
Vad använder du för shampoo? hm, jag vet inte vad den hårserien heter utantill, dne är great iallafall!
Vad är det finaste du fått? presenter från hjärtat är det finaste jag vet...
Hur gammal är du: 19
Tycker du om någon just nu: yee... så är det!
Om fem månader: well, i hope so. är det ömsesidigt är det en oslagbar bra känsla!
Du samlar på: bilder & texter och lagrar gör jag på min dator.
Gröna eller röda äppeln: gröna. lantäpplen. mums
Vem ringer du när du är arg/ledsen: my mamita..
Gillar du golf: boring....
Vilken tid gick du upp idag: 13.49 ;)
Har du strumpor på dig nu: Yeah, all black!
Är det okej att gråta: tårar är oftast styrka, så ja det är mer än okej! 
När grät du senast: dunno, nån dag sen.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: skulle gå till utb och resor!
Bär du glasögon eller linser: bådeoch, depends
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: haha, nej snarare motsatsen (viktigast är att ha en egen stil)
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 11-13
Vill du gifta dig: det beslutet tar man då
Vill du ha barn: -II-
Solar du ofta: på sommaren gör jag ingenting annat än att lapa sol!
Är du bra på att laga mat: njae, ibland blir det magic och ibland blir det spagetti och köttfärssås
Hur vig är du: när jag är varm så.. men återkom om ett år för då ska jag banne mig klara splitten!;)
Är du musikalisk? inte mer än att jag klarar mig som en dansare
Vad dricker du helst när du är törstig: water baby water
Tror du på ett liv efter döden: yes, i do. jag tror stenhårt på allt odödligt (allra mest karma)
Tycker du om sushi: USCH för rå fisk!
Bor dina föräldrar tillsammans: de är separerade sen 12år sedan
Har du tandläkarskräck: nej, det skulle nog vara ganska omöjligt
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Kommentarer
Postat av: Milla!

Haha fyfaan vilken härlig livshistoria alltså!! ;)

2009-10-26 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0