Someone once told me that you have to choose/ What you win or lose

hello darlings!
som vanligt känns det redan som helg, för vi har ingen dans i skolan på fredagar så jag är fylld med -förväntan- inför -helgen-energi! 

traskade iväg till skolan imorse med världens tjockaste vintertröja och vägrade ligga hemma med min snuva. fick skiten för det redan på första lektionen på moderna, satt kvar ändå och väntade in hypen med a-train... där klassen fick dansa hype, crybaby! riktigt tungt att se på istället för att svettas ikapp, det var trots allt sista träningen med a-train för den här gången, it sucks att jag inte kunde vara med. 
och om jag ska traska till skolan för morgondagens lektioner återstår att se... nu ska jag iallafall påbörja förberedningar inför min arbetsintervju kl 16.00 på angiven plats. pirrigt! mest för att jag har big problem med att bara hålla ögonen öppna för jag är så himla sliten efter idag än att det är magpirr som skulle spöka. suck. jag hoppas iallfall att det går bra.. wish me the best! talk to you later. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0