THIS TIME BABY, I'LL BE BULLETPROOF/

mitt dygn har varit kanonbra. gårdagen började med att rolf fyllde 52 år och jag ställde klockan på 09.00 för att baka en chokladkaka, som han väldigt mycket gillade föresten (sucker för sötsaker förstår ni) efter lite småärenden i härnösand satt jag och sandra oss i emmsans vita bil och rullade ner mot birsta. sandra köpte som vanligt upp hela birsta och lämnade inte nånting till de andra stackars små tjejerna och jag köpte hårgel! (klippte mig föresten idag på tal om hår, frissan sa att jag hade europeiskt hår och på något konstigt vis blev jag glad över det?) efter en väldigt lång shoppingrunda så gjorde jag & sandra utgång. 2 tjejer vid namn malin & ida joinade oss och peter skjutsade oss till en fest där vi tjejer blev poppis bland 20 män. och sen drog vi vidare innan krogen. där blev det mycket naket (albin, vem annars?) och festen var så topnotch så att vi glömde gå på krogen! helt bloody jävla amazing! =jag hade skitkul ute igår med sandra och det blir en himla match att försöka toppa det till helgen.. vi kom hem inatt runt halv fem och hittade en borttappad lodis längs vägen (that will be akad) och det slutade med att vi alla tre låg i min säng och käkade kladdkaka. jag la huvudet på huvudkudden preciesly 05.23, vilket jag tycker är kul då vissa kliver upp 05.30 för att gå till jobbet...

imorse kom sandra hem till mig. medan jag fortfarande låg & sov. det var intressant.. men det var en väldigt fin väckning, vi umgicks, tjattrade och hon fick bli mitt första offer på massagebänken. tydligen kan jag börja ta betalt för mitt knådande, vi får väl se.. morgondagen ska bli underbar denmed. hoppas ni tar hand om varandra, kram!
Kommentarer
Postat av: Emma

Haha du är knäpp men jag gillar dig <3 Bli massör

2009-10-30 @ 16:13:11
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0