IN MY HAPPY SPOT/ DÄR JAG VILL VARA FÖREVIGT/


ibland gör man saker bara för sig själv.

det kan antingen vara att unna sig en god fika, göra sig en tjänst att dumpa en "energi-knyckare" i sin närhet.
sätta sig i en liten bil och köra 60 mil för sig själv. shoppa något fint. att dansa är min personliga favorit.

korten på borden. jag har inte tagit en dansklass sedan den 19 januari.
skadade knä(n). psyket tagit sig en törn. självförtroendet gick i kras.

men idag har jag dansat. dansat för mig själv. gett allt. och lite därtill
jag fann det så befriande att jag skulle kunna ha hoppat av ett tak, i belive i can fly.

när jag dansar är det bara för mig. jag gör mig själv tjänsten att vara lycklig.
den är bättre än allting. den slår alla andrenalinkickar i världen, för det här är MIN lycka.
och bara det betyder så mycket. in fact, det betyder allt.

nu kommer det jobbiga. nu ska jag kämpa.

(det är nu jag ska ha lagt upp en bild där jag ser glad ut. ni kanske kan föreställa er mig
superlycklig ut istället? så passar jag på att duscha upp allt svett så länge..)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0