JAG TÄNKER HÖGT/ PUNKT- FUNDERINGAR/

  1. jag måste sluta somna på tåget. iallafall när man målat fransarna med en usel mascara.
    svarta smulor på skjortan känns inte som ett intryck.
    men bella är ju knappt 2 månader, jag får hoppas att det är lätt glömt
    och jag hoppas på att hon inte sover dag ut & dag in, vi ska ju hänga 24/7!
  2. imorse vaknade jag av att min fru kommit hem, lycka!
    på måndag kommer jag resa tillbaka till stockholm igen. tillbaka till maja (hoho)
  3. lite surt att jag åker till göteborg och faktiskt missar timo. inte okej faktiskt.
    (han uppträdde igår på göteborgs kalaset..)
  4. nu äre dags att lyssna på oskar linnros den resterande tiden på tåget!
  5. och läsa en kung tidning som bara går att köpa på pressbyrån, cover!
  6. såg nu att han (oskar) har en spelning imorgon i gbg... hehe.

    HÄR KOMMER JAG. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0