jag tänker spara den bästa biten av mig till någon som förtjänar den/



det regnar idag, men that's okay.

snart 24 timmar i city lägenheten. och det känns toppen. jag har varit en solstråle fast det har regnat.
jag som oftast skyr dåligt väder värre än pesten! istället har jag haft en produktiv dag.

gick upp i ottan för att se på tvn från sängen (wooonderful) och sedan snörade jag som sagt
joggingskorna. fast det regnade. och jag log hela rutten längs hamnen. inte alls som förra året.

på höjden av karlaplan finns det en enorm fontän, och det var en perfekt bild med vattnet som
flödade på fastän det ös-regnade, jag sprang på stenarna runt dammen och tjoade..
handlade lite på vägen hem, byggde lite på den omöjliga ikea-möbeln och har nu avnjutit
min första måltid utan kolhydrater, känns bra. (har köpt mycket exotisk frukt som jag ska
använda som belöning till mig själv.. great va?) nu är en dusch på sin plats
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0