JUST ORDINARY SUNDAY ON THE BEACH/















imorse så sken solen starkt när vi vaknade att vi bestämde oss för att bege oss på utflykt.
vi åkte till fiskebäck, vilket är en badplats som jag har besökt hela min uppväxt.

vi solade, badade, spelade kort, läste tidningen och sen.. kom monsunregnet. 
vilket var helt insane bland annat för att störtregnet bara kom från ingenstans..
sedan lekte alla badgästerna "först till parkeringen" och in the moment tappade jag & sofia bort
dom med andra så vi stod & väntade vid bilen. i bikini. medan himmelen störtade ner på oss.

det var så galet att vi båda började skratta rakt ut. det var ju helt befängt. nästan lite som på film.
 

när vi kom hem så såg det ut såhär på balkongen. vackert in sort of a way.
efter det tog jag en varm dusch och satte på mig en tisha och knästrumpor och zappat på tvn
i dom mysiga sofforna. och här sitter jag fortfarande.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0