ONSKEFULLT DUNDRANDE OVER MY HEAD/


  1. 1..2..3..4...5..6..

    1..2..3..

    1

    knappt en sekunds mellan blixtrarna... jag har aldrig varit med om värre åskväder.
    det smäller riktigt högt också över mitt huvud och hela världen badar i ett enda ont ljus.

    jag drar ut alla sladdar men teven hinner dö ändå. resterande lampor flimrar statiskt.
    och om .. 17 minuter är det bara jag ensam i mörkret.

    sofia och lisa är därute nånstans. 43 000 människor är i en area nånstans.
    hur många är det som är ute i ruskvädret? hur många av er är drabbade? och på vilket sätt?
    hur många därute är ensamma som mig?

    det här är första gången jag är riktigt spooked out över lite dåligt väder. vilken kliché..

    15 minuter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0