JAG TÄNKER FORTFARANDE PÅ DEN VINTERNATTEN DÅ EN SNÖSTORM YRDE MEN JAG MÅSTE HA MISSAT DEN/


  1. jag vill ha den där natten tillbaka.

    när jag fick dig att ta några danssteg

    (fast jag vet att du gjorde det 100% bara för min skull)

    där två främmande läppar möttes för första gången

    då vi höll händer när vi plumsade genom tjock och virvlande snö

    för att komma hem till mig så fort som möjligt

    jag har aldrig haft problem med att få upp vårat lås förut

    och när vi två skulle få plats i min lilla andrahandsval till säng

    du med dina breda vackra axlar och jag med mina höfter

    då du tittade mig i ögonen innan vi kysstes

    som om du tittade efter om jag fortfarande ville ha dig

    (det ville jag)

    allt brann den natten

    (det gör det fortfarande)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0