SÖNDAGSMÖRKER/


jag är nöjd med min sängplats och njuter av övergångarna att jag kan
bli så uppjagad att ögonen tåras och tårna kröks till att jag jollrar i takt
till daniel adams ray och hela sängen gungar i takt och jag ser färger igen.



det är fint med en söndag efter en fartfylld helg. hela natten lång kan jag tänka på...
frukosten i det italiensk inspirerande cafét i gamla stan, 5 timmars ösregn på gröna lund,
oskar linnros på sommarkrysset (var såklart andra med, men det var bara han som existerade )

funderar om jag ska slå på en rulle. var några månader sist.
>nu skäms jag över den senaste repliken, det är klart det blir en film i söndagsmörkret!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0