en bit i mitt fyra bitars-pussel.

jag kan ju bara försöka förklara den här känslan...

från och med du idag så kan jag säga att jag är officiellt friskförklarad från mina två knäskador.
tidigt imorse (efter julkalendern) så hade jag en såndär träff med min sjukgymnast som jag har helt random lite då och då.
idag förklarade anette (sjukgymnasten/pt) att vi inte behöver träffas mer. ja, hon rentav gör slut med mig,
antyder att jag inte behöver henne längre men att jag kan ringa om det är något.

detta kan vara den bästa break-upen i historien... kan ni gissa er till jag är så lycklig nu att jag spricker?
äntligenäntligenäntligenäntligen... jag får tårar i ögonen för att faktiskt ha genomfört ett mål av mina.
jag skulle kunna egoboosta mig själv till döds nästan. men det tänker jag inte.
det blir en klapp på axeln och sedan genomföra den här dagen (all julshopping ska göras i täby idag).

jag har en stor knut i magen som rör annat, men idag tänker jag bara skina igenom allt.
jag kommer vara en levande sol på stan, det är nånting som är säkert. fan, jag kan ju.

jag blir hela tiden bättre på att kämpa. 1 av 4 bitar. 3 to go.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0