en eftermiddag vandrandes runt i täby centrum.

jag tyckte inte riktigt om gallerian som alla tjatar om...

jag har lämnat in min fuskpäls på kemtvätt.
gråtit en skvätt över mina fina stövlar...
fick köpt den viktigaste julklappen, men tvekar lite
köpt en vinterjacka i all hast för jag vill inte frysa när den sibiriska vintern kommer...
men jag ska lämna tillbaka den. satt ju inte ens bra.

och jag har äntligenäntligen tagit tummen ur arslet och köpt en kupévärmare.
nu slipper jag hinna frysa ihjäl dom två sista veckorna här på östermalm. underbart.
jag tror till och med att jag ska laga pannkakor till mig själv som en sen middag,
det är ju trots allt ett special occasion idag...

  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0