låt olusten rinna bort med regnet och köp hem blommor för att dekorera ditt hem med.

jag har dansat idag
sådär galet mycket
ni kanske vet...
för mycket av handveven och
lite för lite med rumpskakningarna (enligt manlig källa)
men sen har det också känt som att fötterna blöder
och folk skriker låttexter ikapp med sina vänner
medan par hånglar helvilt i neonljuset
glas fastnar under klackarna och du vill ingen annanstans
för det är just här du flyr.

helgalen juldag! först timade jag in ett väldigt bra biobesök med mina kusiner.
jag betalade för popcorn och cola. (cola... underligt vad all läsk smakar gudomligt
efter veckor- månader med en och samma dryck, syftar här på julmusten)
och efter på hemmaplan igen bestämde jag mig för att dansa loss på parken lite.
härnösand har aldrig varit trevligare
men jag tänker ändå inte stanna
hej vad hemskt mycket svammel... ett glas vatten och godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0