lördag mig hit, lördag mig dit.





fullständigt osminkad paula i sin pälskeps mot stan för att fönstershoppa med pernilla

hejhopp i stugan. idag har jag haft en hel danslokal föööör mig själv, helt underbart på så många sätt.
jag dansade av mig, stretchade, tränade snurrar och teknik. sedan gymmade jag lite. duschade varmt.
fyllde på matkistan och trippade ner på stan för att krama om min pernilla.
så länge sen... men sen så fann vi varandra igen. och jag följde med henne och hennes familj ute nånstans i... kärrtorp?
vi köpte hem pizza, såg på en wallander film och sedan trillade jag hem. mysigt hade vi.

och nu sitter jag hemma, ser ett slut på en film och dricker julte. helt okej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0