NYÅRSLÖFTET INFÖR 2011.

att 2010 har varit ett dåligt, uruselt, elakt och sorgligt år för mig kan ingen ha missat.
så därför hoppas jag/smått förväntar mig att 2011 ska bli ett toppen år där jag har flyt.




när jag stod i duschen tidigare denna förmiddag lovade jag mig själv ett nyårlöfte.
ett som jag kommer hålla, för det är viktigt för mig. några gissningar?
det rör hälsan. och det innefattar stora motion och kost-förändringar!
för till sommaren vill vara sådär "håll käften snygg" som carolina gynning sagt att hon själv strävar efter.

so here it comes, mina mål upp punktade.
minst 4 dagar i veckan ska jag träna. om det rör sig om gymtid ska 70% innehålla kondition och
30 styrka. nu vet jag inte hur det blir när dansen kommer smyga sig in i mitt schema igen,
men jag kommer masa mig till gymmet 2 dagar i veckan isånnafall.
och snart blir det vår, då ska här springas i spåret. jag riktigt längtar

jag ska börja med no carbs igen. jag vill få bort "fluffigheten" som sitter lite varstans på min kropp..
denna gång kommer det bli awesome iallafall.

jag ska börja med att ta in proteinpulver i mitt liv och göra såna där killer-smoothies till frukosten

summering: så jag ska bara äta gott, hälsosamt och träna. det jag vet att jag blir lyckligast av!





sen har jag det jag strävar efter också, och det är
att stå på egna ben och skapa ett hem till mig själv. för så långt borta är jag väl ändå inte?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0