YOU DO WHAT YOU LOVE, FUCK THE REST.



min bästa vän är en handfull viktiga människor för mig och som alltid ger mig kloka råd som kommer från deras kolosalt stora hjärtan. för er skulle jag kunna flytta berg för, loveu.

när jag borstar tänderna borstar jag noga och är nog tyvärr alldeles för hårdhänt med min 4-kronors tandborste.
när jag lagar mat vill jag allra helst ha köket för mig själv. mycket disk lämnar jag också efter mig.

jag är rädd för ånger. och att åldras ensam...

den värsta känslan att inte känna sig tillräcklig.



den bästa känslan under och efter att jag har dansat. den känslan slår allt i världen!

jag är bäst på få främlingar att le

jag är sämst på hålla god min till de som tycker sig vara bättre än andra. spotta på er!

jag lyssnar på det som humöret väljer. det har varit lite jullistor på spoify nu ett tag



jag pratar ganska så brutalt. högljutt, gärna med överdrivna ansiktsuttyck och mycket stora gester.

jag tycker om människor som ler och fina ögon

kärlek är allt

i somras var jag otroligt rastlös och uttråkad, tråkigt nog

sist jag grät var för några dagar sedan över telefon

när jag vill tänka så tränar jag



när jag bakar beror det på tillfälle vad det kan bli. har inte hittat min specialité... än.

just nu tänker jag på att jag gillar min morgonvana, gröt gjord över spisen till frukost

idag har jag tvättat två omgångar och plockat undan lite mer i skafferier och ner i lådor

ikväll ska jag dricka vin, njuta av ett hemalagat mål mat och sen får vi se vart teckena för mig.

imorgon kommer jag ska åka buss i 5 timmar. det är så att jag inte kan sluta upp med att låta bli att längta faktiskt.

min mobiltelefon är en viktig del i mitt liv. och så är den söt med.



när jag vaknar på morgonen låter jag det gå en snooze och sedan far jag upp som en raket!

om jag var ett djur skulle jag vara ett kattdjur av något slag. mysa med min ägare i värmen under en kulen natt och vara ute på äventyr under dagarna

och jag hittade listan hos fina Sandra Beijer 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0