TEKNIKMAGI.



jag fryser vart jag än går. ironiskt.

jag har varit i en liten jobb bubbla, och det ska bli skönt med helg för det kommer vara min paus från det intensivt jobbande.
jag ska använda helgen till att dansa, träna lite mer, passa på att äta mycket hemlagat och kanske... kanske till och med
baka lite mer lussekatter. fast denna gången ska jag inte missa mandelmassa, som jag gjorde sist... suck.

jag har iallafall varit på kincet utb idag på mitt tredje! hur FUCKIN kul som helst!!!!
för de som inte förstått vad detta är, vóila, ett klipp för er...


trevligt att alla ser så där onaturligt lyckliga ut!

and by the way, jag och oscar kanske ska få varsin ipad när vi arbetar! (jobb 2) hur kung? teknik<3
nu ska jag varmduscha (har 15 grader i lägenheten) och sedan låta rullen the holiday gå på innan jag somnar.
kl 17.00 imorgon går jag på helg, helt wonderful. det är bara kylan.. annars klagar jag inte alls på tillvaron.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0