*



  • Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?


    det har tidigare varit en reflex från min sida att ge upp om mig själv. men iår slutade jag med det. jag rehabtränade mina knän i drygt 4 månader och kammade hem segern att jag blev friskförklarad. det var en smärtsam, mentalt och rolig resa. nu tror jag på mig själv och ger sällan upp. nu fullför jag det jag ska!


    Har du några nyårslöften?

  • var lycklig. skratta mycket och dansa vid varje tillfälle som ges. även när dom inte gör.


    Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

  • jag har en gammal klasskompis från högstadietiden som tryckte ut sin ellen (så söt, så söt)


    Vilka länder besökte du?

  • Spain (Magaluf)


    Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

  • 7 februari klockan halv tio söndagmorgon går inte att göra ogjord hur gärna vi än vill.


    Vad var din största framgång 2010?

  • att jag faktiskt hade TRE jobb under en längre tid bara för att få det att gå ihop och samtidigt bita ihop var riktigt vuxet av mig tycker jag. dessutom har det här sura året fått mig att jobba med mig själv. så invändigt sett har det hänt ganska mycket som gör mig stolt för den jag är. thick skin men framför allt starkare mentalt!


    Största misstaget?

  • jag tappade kontakt med vänner, vilket alltid är olyckligt. ibland är det lätt att tro att ensam är stark och att man är för upptagen med att försöka få rätsida på sitt eget liv. ett misstag jag lärt mig mycket ifrån och gör inte igen.


    Bästa köpet?

  • jag är hemskt nöjd med mina nya vinterskor. jag gör alltid bra skoköp (!)


    Vad spenderade du mest pengar på?

  • mat och gymkort! min sanning är att jag hellre lägger mina pengar på hemmagjorda mål mat och hälsan än på en tröja från mq.


    Gjorde någonting dig riktigt glad?

  • det har varit ett år med mer tårar än ren lycka, tyvärr, men julafton var en såndär afton när hjärtat värms och man får tårar i ögonen, för det går upp för en, man är ALDRIG ensam. en weekend i sthlm med mamma mia i globen med min mamma mia var också sådär super underbart. familjen är bäst.


    Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

  • hela oskar linnros debutalbum- vilja bli


    Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

  • definitivt åt "ledsen"- hållet. jag har haft ett dåligt år helt kort. ingen är mer tacksam för att det snart är nytt år än mig! mot en nystart!


    Vad önskar du att du gjort mer?

  • jag tror jag skulle ha behövt ha lite tro. tro på mig själv och allt ordnar sig. allt för många nätter har jag suttit uppe och oroat ihjäl mig för att allt inte är så bra som jag skulle velat. jag gick inte ut om kvällarna för att dansa för jag trodde inte att jag hade råd med det. jag önskar att jag hade hjälpt mig själv lite på traven att vara glad. framför allt nöjd med vad jag har kämpat för det som jag vill göra. a little more faith in 2011!


    Favoritprogram på TV
  • greys anatomy och vampire diaries


    Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

  • jag låg i skyhög feber sedan flygresan från Magaluf, nerbäddad under några filtar i soffan och tyckte superduper synd om mig själv! fyy vad besviken jag var över läget, haha.


    Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

  • enkelt.

    jobb 1 callcenter - osminkad och två, helst tre, lager kläder
    jobb 2 rekryterare - sminkad, prydligt uppsatt toffs, kavaj och svarta byxor
    jobb 3 eventpersonal för kinect - en xbox 360 tisha, en xbox360 hoodie och inlägg i träningsdojorna.
    all ledig tid spenderades på gymmet - all black nike utstyrsel


    Den bästa nya personen du träffade?

  • min lilla knott till lillasyster. jag har alltid önskat en blodssyster och det fick jag, 6 dagar efter min egna födelsedag. hon är perfekt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0