VILKEN DAG ÄR DET IDAG? JAG VET INTE.



  1. jag har en söt killes kropp jämte min
    det är en stjärnklar natt och jag ber han peka ut lite stjärntecken
    jag kan faktiskt inga stjärntecken, sorgligt nog
    ljug då
    nej det tänker jag inte
    men där har du din röda stjärna
    pekandes på ett lyse på ett riktigt högt torn
    när jag är med honom är allt ett enda skrattmaraton.

    därpå leker vi en billek där man ska komma på vilken känd person den andra tänker på
    och nånstans där i namnleken yttrar jag att mitt liv är för rörigt för att ens tänka på killar
    han säger att han kan få vilken tjej han vill.

    det blev min tur att låna hans axel, bara för ikväll.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0