and its never fair the way that we meet/

fortfarande ifrån min bärbara rosa bebis. fortfarande förstörd (=dåligt med uppdateringar)

tiden har bara stuckit iväg och jag har plöjt igenom dagarna med tight schema (tight!)
har sammanlagt kört 6-7 timmar bil på 3 dagar bland annat. deni! och ja, jag är slutkörd (höhö)

inatt ska jag sitta vid ratten och styra ner mot stockholm!
(dock inget i jobbväg) jag, mamma och rolf ska turas om vid ratten när det lilla flyttlasset
lämnar lilla härnösand och denna gång är det för gott. (om jag får bestämma såklart)

jag är tillbaka redan imorgon eftermiddag, vi drar som sagt en kvick en. känns dunder-
skönt att få det här gjort! och så saknar jag majsan, såklart.

PUSS på er, dags att försöka samla energi och packa ner det sista i den vinröda toyotan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0