DANSBANDS FESTIVAL I HÄRNÖSAND/





fuktionären paula (under dagtid hittar ni mig i informationen, annars... lite här och var)

bugg i all ära. större än så fan till dansband är jag inte. så ni därute som skulle kunna ge eran högerarm
för att träffa scotts, sorry... ska tänka på er när jag jobbar backstage bland annat!
..och när morbror är en av arrangörerna är det klart man ställer upp på något roligt! (+bra cash+merit)

första dagen idag som vi dragit igång och det har varit 1 000 saker att göra, jag räknar med
att kvällen och samt resten av helgen kommer ha minst lika högt tempo som idag från 10-16

grill och laxbuffe varje dá, bugga lite o träffa trevligt folk... mjauz!
men nu är det minsann dags att ladda och åka tillbaka till området,
NU KICKAR VI IGÅNG! Martinez 19.00
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0