NU ÄR PEACE AND LOVE 2010 GJORD/

(åh herregud .parantes).. nu är jag hemma från en sjuhelvetes festival!
det har kommit tårar av skratt, självömkan i regn (och i över 30 grader vill jag lova)
och jag har verkligen känt att jag har levt genom allt.

jag har sammanlagt sett 15 uppträdande under de här 4 dagarna och sett jay-z till exempel,
och därmed vara en av dom där 35 000 som var i publiken, vilket är mäktigt enligt min mening

OCH NU? alla kroppsfunktioner har lagt av och jag orkar knappt bära upp mig själv så
nu ska jag lägga mig (!) i ett svalt rum med lakan (!) kudde (!)och täcke (!) efter att ha
tagit en nästan 2 timmar lång dusch.. hur bra jag än har haft det så är jag tacksam
över att vara hemma.

ord som är förevigade med peace & love: det kukar ur, kent, ola, jag eh älskar dig?
all göteborska i världen och så mycket mycket mer!

(nu väntar vi bara på bilderna från emma jonsson)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0