KROPPEN ÄR IN PAIN!!!!!!/

åh. jag är in such a pain.
med en sån craving till motion fick jag med min kusin and partner in crime, joel
att följa med mig runt näs (ca en mil) på en snabb promenad. trodde jag.
det började med att han ville att vi skulle springa. och springa mer. och springa lite till.
vad jag kämpade. jag kom hem till slut (det var knappt det) och efter duschen
kom den smygandes. smärtan alltså. lungor, axlar,rygg men mestadels lår.
och det kommer antagligen vara värre imorgon. krymplingen paula, here i come..

(en personlig hälsning: pssst joel, nu håller vi väl tyst om hur dålig vs bra min kondition är?!)


bröllopet var awesome. vackert, god mat och en hel del dans.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0