MONDAY/


hohohoho, TODAY IM ALIVE.
fortfarande hostig (kan ibland explodera ut i hostanfall, ser annars till synes helt normal ut)
och en förkyld näsa, men nu.. NU är livsgnistan tillbaka. har dansat runt lite i stan!
(tror jag t.o.m lyckades skämma ut mamma inför sina elever där också. oops)

steg upp 08.17 och promenerade ner på stan (kofta+ chinos, inte fan är det varmt eller)
för att göra ett litet test som jag tror gick åt skogen..  och gjorde därefter
bank och optikerärenden! med hjälp av ipoden, utomhusluft, sol
och finfina sandviken blev jag glad. lite danssteg lockades ut såklart.

men sen dog jag. och var tvungen att få skjuts hem
och nu sitter jag här. trycker i mig lite A-fil, for refil.
inte helt 100 alltså. men jag är på väg dit (annars har jag som sagt en B-plan)

All kärlek till det här albumet (som pumpar i bakgrunden i skrivande stund)
idag älskar jag faktiskt måndagar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0