EMMA JONSSON HAR FYLLT 20!/

måndagen har varit perfekt.

emma och jag har känt varandra sedan jag bytte klass på högstadiet och
hon gick då i min pararellklass. det har varit en jäkla massa bränna borg besök,
fikapauser på wanyes coffeehouse, sleepovers 
och bara en jäkla massa.. fina stunder sedan dess.

för ett tag sedan fyllde emma 20 år och jag kunde inte närvara på hennes födelsedag.
men det har inte hindrat mig från att boka för flera veckor sedan för vad
som skulle komma idag.

idag har jag lagat middag + efterätt, knutit ögonbindeln och rövat bort henne!
i drygt 4 timmar timmar har jag och emma mått gott på exotic spa, härnösand.
vi har bastat, badat utomhus jacuzzi med havsutsikt, fått massage och ätit
kallskuret, frukter och druckit te och färskpressad juice.
och det viktigaste, vi har babblat. (tagit igen lite)

HOPPAS DU HADE EN FIN "FÖRSENAD" FÖDELSEDAG HJÄRTAT. älskar dig
Kommentarer
Postat av: Emma

Hade verkligen en toppen dag babe! <3 :')

2010-05-04 @ 14:46:56
URL: http://emmakjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0