HEJ SOL & VÄRME/ SOM JAG HAR SAKNAT ER!

när man inte kan somna om fler gånger för det är så jäkla varmt i rummet,
då är det sommar!

sitter nu med en mun full av AXA- mannagryn, faktiskt riktigt svalkande i den ångande
lägenheten jag sitter och ventilerar lite i. katarina and the waves är i bakgrunden.
jag sitter inne på platsbanken också och liksom laddar. laddar för att bland annat
ge mig ut på stan i hundra ärenden. ska försöka hitta en anständig skomakare
som är villig att ge sig på några av mina skor. försöka hitta bra solskyddsfaktorer
är ett annat mission... och hämta ut 4 klänningar på ica post är ett annat.

men viktigast av allt, denna dag går i frihets anda. (idag ska jag andas)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0