jag.kan.inte.andas..

tiden bara sveper förbi
tusen saker med deadline
tiden bara sveper förbi
man ska lyssna på vad huvudet säger
tiden bara sveper förbi
man ska lyssna på hjärtat
tiden bara sveper förbi
och för att inte glömma magkänslan..
tiden bara sveper förbi
det är jobbigt att vara vuxen

tunga beslut & tidsbrist.
jag längtar så tills att det är tisdagen den 25 maj då det mesta har hunnit lösa sig,
och det som inte har, det skiter jag fullständigt i för då åker jag på semester (!)

och jag vill bara sitta uppe nu. flera timmar helst.
lite egentid. men det hinner man inte med. det orkar inte kroppen heller.
organ som lägger av, ögonen till exempel.
allt är.....(wait for it)..... kaos.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0