TOP OF THE WORLD/ SINGING IN THE RAIN/ AND ALL THAT STUFF/

jag har äntligen hittat mitt internet, haha.
det har varit borta sen jag lämnade härnösand! shit, jag har nästan gått under.
men därav min tystnad då jag helt enkelt inte har kunnat uppdatera!


very well, nu är jag tillbaka hos maja och lever eget igen. och försöker njuta
av verje sekund att leva storstadsliv...
imorse gymmade jag (somnade bland annat i stretchrummet, why, why spela kent kl 9 på morgonen?)
och sedan har jag och frugan haft lite kvalitetstid tillsammans.
vi har shoppat sthlm tomt (har köpt världens finaste skor. igen) och så har jag
ätit sushi för första gången i mitt liv... (gott) och därefter krashade vi hos matilda.

kvällen avrundades med studsande och tjoande i spöregn från t-banan. energikick!
go fredag. och jag känner att lördagen kommer vara ännu bättre (!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0