30 puncks.



1. Det första du tvättar i duschen? Armarna!
2. Gillar du kaffe? Jovisst, men är väldigt kräsen i hur jag ska ha det som.
3. Hur mår du just nu? halvglad och trött
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? N
5. Berätta om din senaste dröm? finns inte så mycket att berätta, det är bara sudd!
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? nope
7. Vad vill du ha just nu? en förjävla fin lägenhet som jag kan kalla min egen.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? nej, det tror jag inte. inte mer än att ha räknat upp dom i ett gloshäfte.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? jag lassar in allt i munnen och sen bara försvinner det?

10. Använder du smileys? yes mam!
11. Har du träffat någon kändis? jajjamen, ståt bakom i kassan, dansat med dom.. jojo!
12. Gillar du keso? YES
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? jag hade nog harry potter signaturen senast på läpparna!
14. Vilka städer har du besökt? nååra
15. Är dina föräldrar stränga? nej
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? NO WAY
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? edward är inte hemma för tillfället
18. Brukar du hyra film? det borde jag göra oftare. gjorde det sist för kanske en månad sen
19. Var kommer du vara på lördag? hemma hos daniel och leka vinprovning

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? nej, inte alls delaktig mer än några tankar bort
21. Vad åt du till lunch idag? fläskkarre, mos och pappas sallad<3
22. Har du lockigt hår? nopsss
23. Äter du mycket godis? inget alls:)
24. Vem höll du senast i handen? papito 
25. Tycker du att du är gammal? ibland får jag faktiskt lite panik för det
26. Gillar du ditt liv just nu? upp. och ner.
27. Brukar du få komplimanger? Ibland!
28. Var är dina föräldrar just nu? mamma ligger säkert o halvsover i sin soffa och pappa sitter några meter ifrån mig.
29. Äger du ett vapen? min kropp? ohyes.
30. Ser du fram emot morgondagen? give me some friday please.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0