och allt som är bra med mig har jag en förmåga att glömma bort.



...
jag har bestämt mig för att ge mig själv en tatuering i julklapp, vad det kommer att bli fett
idag skrev jag avtal med ett event-företag, detta blir mitt tredje jobb allt som allt
första uppdraget är imorgon peppa
det är 17 grader i våran lägenhet och temperaturen fortsätter med att sjunka

när ni andra firar jul i era hem kommer jag att flytta ut och in i inte mitt hem
det mesta är en stor röra
och fine med det, jag gillar det oftast så
men inte nu
så låt mig bara vara
och låt mig inte vara denna helg, då jobbar jag inte utan vill bara dras med ut på roligheter
påminn mig om hur det var att ha roligt 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0