älskar dig lovisa.

hej ni.
jag är i soffläge och ligger under mitt duntäcke. jag har en snarkande lovisa i andra soffan. det är mysigt att höra hennes läten i natten haha. hon tyckte att hon skulle komma och ta hand om mig när jag är så sjuk (ja, har fortfarande feber bland annat) och sagt och gjort så köpte hon med sig ben & jerrys halfbaked, strykte mig lite på ryggen och så utbytte vi sena julklappar. jag fick bland annat en sån himla fin mugg hon har designat själv och ett ihoppysslat, vackert kort till det.
jag hittade nästan inga ord. kan heller inte låta bli att önska att alla presenter borde vara handgjorda istället för köpta.

ibland när jag tänker på vilka fina vänner blir jag alldeles... alldeles åh. åh. åh.
till er därute som läser, en massa snoriga kärlekspussar till er med för ni finns
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0