GETTING DOWN WITH IT.



hello darlings. sitter och tuggar på några knäckebrödsmackor med ost på och dricker indian chai-te i min tisha från monki.
jag laddar laddar laddar.... för idag är dagen då jag ska städa. japp, att bo ensam i en månad har verkligen tagit fram min bachelor sida. lämnat små som stora spår efter mig själv i hela lägenheten, om det nu är apelsinskal eller kläder...
så jag ska plocka. jag ska dammsuga. jag ska moppa. jag ska dansa igenom slagfältet!
sen har jag peppat mig själv hela veckan med att jag ska dra igång ett bullbak, cross some serious fingers for that!

nu slurpar jag i mig det sista av mellanmålet, sätter upp håret i en slarvig toffs, pluggar in lurarna och sen kör vi!  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0