I THE CLUB- EUROVISION 2011

idag har jag varit så i farten att jag nästan glömde melodifestivalen! skandal!
om jag hade blivit påmind innan så skulle jag väl ha buntat ihop en grupp härliga människor,
druckit bubbel och sedan avslutat kvällen på dansgolvet antingen med segerdansen eller ledsendansen!

danny saucedo - in the club (jag gör segerdansen)



det här är precis det jag vill ha!!!!! tänk att svenskafolket också tänkte så. för en gång skull!
plus att min andra favorit swingfly gick direkt till finalen också. 
danny fick typ 100 extrapoäng också för han hade en kanonkoreografi! när jag gick på balettakademien
så såg man alltid danny plinga på pianot eller ta privatlektioner hos våran b-boy till huvudlärare.  
och japp, när han tittade in på våra hiphop lektioner så tappade jag bort mig varje gång, i confess.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0