jag älskar att lära mig nya saker.


jag har upptäckt att jag har världens roligaste (ok, det roligaste hade varit nånting med dans att göra, men let´s be real) jobb.
jag får alla roliga och "utmanande" mail och telefonsamtal och sitter bland datorn och trixar, läser manualer medans jag nynnar på oskar linnros eller the killers. provar coca cola zero eller någon ny juice. man får nämligen dricka vad man vill, hur mycket man vill under arbetstid. jag skrattar och lär mig. åh, någon förläng mitt vikariat!

(måste man dra skugga över nånting är det lite jobbigt att kliva upp i ottan. springa till bussen varje morgon. vänta på pendeln i kylan, för pendeln är alltid sen... dock inte irriterat mig så mycket på det än. fryser mest så. sen att behöva laga riktiga mål mat varje kväll typ så jag har lådor på jobbet.)

   
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0