JAG ÄLSKAR DÄR JAG BOR.

jag älskar...

när det bildas ånga i köksfönstret när jag lagar mat. det är så fint
att min lägenhet är så stor att jag kan göra piruetter och attityd-hopp för att ta mig fram, om jag skulle vilja det
att jag har en röd lurvig matta i vardagsrummet, där jag kan ligga på magen när jag ser något spännande på tv. cousy
att sofforna är sovvänliga är faktiskt jävligt bra
när solen värmer mig gott när jag ligger i sängen på morgonen och när den senare tittar in vid middagstid. då kan man räkna med att hela vardagsrummet lyser i röda toner och ibland turkost.
att området är så fint och kvällspromenad vänligt.
att det är mitt eget. ingen kommer kasta ut mig, det slår alllt.  

puss på min egna lägenhet!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0