ibland är det inte bara sockrigt och fluffigt.



så länge jag kan minnas har jag firat 14e februari singel. vissa gånger har det gått som en fest med vänner, andra gånger bölande till ett mixband (not pretty) och andra gånger har det varit som vilken dag som helst.

alla <3-ans dag 2011 blev inget undantag från att fira den utan en boyfriend vid min sida, men inte fan har jag lipat för det! jag har haft en alldeles underbar dag med söta hälsningar från söta personer, riktigt good feeling, bra musik och bara njutit av denna dag rent allmänt. som vilken annan bra dag som helst. vill skänka extra omtanke till min familj, vänner och övriga älsklingar. vissa som bor långt borta vill jag överrösa min kärlek till, så lite jobbigt är det ju också... men jag biter ihop. kram till er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0