VARELSEN MED DEN RASSLANDE ANDNINGEN OCH SVETTNINGAR. SE UPP FÖR HENNE ELLER DÖDEN DÖ!

jaha. då sitter man här då. med 3-dje koppen indian chaite, 1 och en halv citroner nerklämda i ett glas med lite socker och ett huvud stort som kina. känns det som iallafall. eller att en blåskvartett har klivit in på besök. 
en elefant verkar ha misstagit min vattenskalle för en rastplats skylt och tagit en paus över mitt bröst. tungt är det.
ingen av samtliga vill heller gå sin väg. hur snällt jag än ber om det. oförskämt.

jag blir sjuk i regel 1 gång om året och då blir jag ganska nu-dör-jag-snart-sjuk. hela kroppen blir oduglig och jag kan inte göra nånting. efter det kommer rastlösheten och nä-nu-dör-jag-på-riktigt och yrar om ljuset i tunneln.
det är fan inte kul att bli sjuk. men jag är envis. kanske denna gång ska bli denna gång jag överlistar sjukdomen himself? 
eller så är jag bara oerhört blåst.

så nu ska den här blondinblåsta tjejen med orkestern, kina med dess befolkning och elefanten dumbo försöka ta sig till affären för att sätta igång sin plan för hon vet just inget annat; apelsiner citroner ingefära och chili

att solen står högt idag är lite grann av ett hån. (ingen missunning här inte!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0