vikten av att känna sig trygg.

en gammal dänga på en återfunnen cd som får dig att tänka på goa minnen. en brunhårig gosse på 1,86 cm vars varma famn du gärna försvinner i, alla dar hela dan. eller en bekants strykningar över håret och nacken, oh vad det känns bra.
en liten kissemiss som lägger sig alldeles brevid ditt ansikte när du ska sova och ni andas ikapp. när du har sovmorgon och solen lyser in och värmer dig. när lönen är inne på kontot i slutet av månaden. när favoritflingorna alltid står där dom ska när dom behövs. en disneyfilm när det mesta går i gråtoner. dina sms som får mig att gå i hamn varje gång jag ska gå och lägga mig och dina irriterande ljud som vaggar mig till sömns. 

det är inte så svårt ändå, att få mig att känna mig trygg.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0