WHAT ABOUT PAULA?



oh jesus vilken stressig dag. jag har inte hunnit med allt jag skulle men damn, närmare superwoman kommer jag inte!
nu är iallafall köket klaaaart! rätt så nöjd. skafferi, skåp och lådor är vitmålade inut, så förbannat vackert... så nu ska jag ta tag i den ROLIGA uppgiften att diska allt jag äger som ska in i luckorna, för dom har blivit så sjukt dammiga att stå i rummet brevid.

sen ska jag sova hårt för att jobba 8 timmar i kungsholmen... roligt, men kill me? en fredag? folket kommer äta upp mig.
veckan har trillat förbi så snabbt... undra hur många gånger som jag egentligen har tappat dagperspektivet denna vecka? säkert alla fyra. 
and yeah, på lördag flyttar det in en tjej som heter malin i ett rum som står och väntar på henne. detta tror jag kommer bli awesome!
det var väl nästan allt. godnatt babes!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0