och fastän alla mina texter handlar om dig tar det slut nu.



mamma anser att det här är en bra bild på mig.  "för du är ju naturlig"... självklart är det också hon som har knäppt den.
(vi har fortfarande tekniska problem vi jobbar med, bland annat att få motivet i MITTEN av bilden)

min stöttepelare har lämnat nästet och konstigt nog är jag inte alldeles förstörd som jag brukar vara när vi är tvugna att skiljas.
tror på fullaste allvar att jag börjar bli vuxen. 21 års ålder is the age...

annars har den här helgen varit sommarpremiär och att ha trettiograder på sin födelsedag är inte alls fy skam. inte alls... resten av måndagen har jag firat nationaldagen på djurgården med mina arbetskollegor och några hundra tusen till. love
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0