MOBILCRAP.



i mitten av april drog en värmebris över stockholm som tillät en sitta på balkongen flera kvällar i rad.



jag betade av mina sista dagar på Coca-Cola. fy faabian vad skönt att den tiden är över!



majsan kom på besök (tidigare ex-sambo) över helgen och vi åt ordentliga frukostar!



och hade två härliga eftermiddagar. solning i närmaste park och balkonghäng.



på söndagen var jag ensam hemma och slog till med mer sommar. avnjöt även detta på balkongen <3



en helg åkte jag norrut och var en förmiddag/lunch i stugan med min mini-familj och njöt av årets första grillning!



åkte till sundsvall över valborg och var med forna klasskamrater. fy vad fint det var! blev serverad gojävla maten...




min tur att hälsa på majsan i det nya huset. vampire diaries, lite eurovision prat + god mat och vin med jordgubbar i



sista kvällen spenderas hemma hos sofia & david. drottningen över bakverken bjöd på en himmelsk(!!!) banan och kolatårta.



söndagmorgonen timmarna innan det var dags för stockholm igen. mamma bakade smultron-scones dagen till ära <3



jag är inne på andra veckan av fyra av min utbildning, än så länge är det bara awesome.



bara organisk och så grön mat det bara går får vi VARJE dag till lunch!  



det är en sån fin gest av sj och jag skulle kunna gifta mig med kocken<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0