JAG HADE KANSKE VÄRLDENS BÄSTA HELG PÅ VÄLDIGT LÄNGE.



tamtamtam 3rätters a la lchf på en lördag (så gullig hon therese)
hejhejhej i djursholm. en jättefin dukning och förväntningarna försvann nånstans upp i taket.



med välkomstdrinKn. satt inte fel icke.



förrätt (hoho!)



varmrätt; kycklingfilé med vitlöks(?)smör inuti. serverades med olika sorters rotfrukter och sötsur yoghurt!



värdinnan hon själv. (snyggaste bruden i stan)



efterrätten skulle serveras i vardagsrummet. och hon hade bakat. såklart



chokladtårta a la lchf med vispgrädde (sen hade vi efterrätt nummer två, men det är en annan historia utan bildmontage)



öh



maten försvann och galenskaperna började ta vid.



ni ser? ett under att bilderna har den skärpan de har med tanken på...

dag 2.


therese väcker oss med de vackra orden att frukosten är serverad.



föga visste vi att det var en hotell-frukost-buffe vi skulle mötas av. än en gång, mitt hjärta bultar extra för tessan.



vi gjorde oss redo. bakissöndag=svartklädd


(PEPPADE)
för vi skulle till ikea!!!!!!!!! kanske världens bästa söndagbestyr nånsin. minus alla skrikande ungar.



jag shoppade upp hela butiken och lämnade ingenting till de skrikande barnfamiljerna, thats it.
(kom bland annat hem med ett soffbord, en ny datastol, tesil, ugnsvantar, två plädar, diskborstar...)
sen åt vi pizza ute i djursholm.

jag avrundade min kväll med att sen gå på bio med min vän lovisa och vi såg ett kostymdrama (!) som hade ett
jävla hålligång romantik, vilket gjorde mitt hjärta väldigt tillfredställt.

puss på denna helg alltså. (mina vänner är bäst) 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0