LIVET I EN CAM.



provade mittbena och började handla på monkibutikerna



höll i en "vin, ost, godis och jordgubbar" kväll med min vän lovisa ute på våran sommarbalkong



som sagt, skåååååååååååååååål



det var populärt att ha hårbanden på det här sättet



sucker for beauty. tandställningsperioden...



kort hår och balklänningen i bakgrunden



vart sommar (när jag var i italien så sa jag adjö till hatten, 3 år har vi hållt ihop. men det var dags)



solade så ofta jag kunde i morfars trädgård för då får man alltid fika.



denna sommar drack vi mycket fanta och rose. och jag var bästa vän med löshåret.



så kom också vintern till härnösand och norra strömsborgsgatan.



var så himla less på plugget och tog äntligen studenten.



studenten= studentpresent



råkade flytta till stockholm för att fortsätta dansa på balettakademien



no more braceface.



den här kepsen fick följa med ett tag



det blev jul och jag var visst lite självmordsbenägen som köpte en mini-gran fast jag bodde ihop med självaste grinchen.



gaddade mig för första gången och har aldrig ångrat min tatuering



var ganska mycket på osminkade besök i göteborg



bodde tillfälligt i södermalm. här var strax innan en väldigt lyckad maskeradsfest som jag gick på med maja:)



sen tillbaka på östermalm.



hjälp vad många inspirationsfattiga utekvällar denna kära klänning har räddat mig ur.



innan jag och maja flyttade isär tyckte vi att vi borde ha den där inflyttningsfesten som vi aldrig hade. sagt och gjort!



många förändringar tillkom i mitt liv och jag som alltid varit nojig över mitt hår tog kökssaxen och klippte lugg.



hela februari var dyster. åkte på påssjukan och trivdes inte på jobbet.



började sommarjobba på sj!!!



hade mest tur som hade ett förstahandskontrakt huxlux. första sommaren på min balkong<3



det blev en hel del övernattningar med jobbet. och jag har bara njutit (det stavas också hotellfrukost)



tillvaron var en enda fest och det var sommar som välkomnade oss att dansa ute hela natten



hösten kom



åka tåg privat i vackert höstväder är tummen upp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0