HELLY HANSEN.

idag har jag spenderade kopiöst mycket pengar på en vinterjacka
jag har aldrig betalat så mycket för en matriell grej i hela mitt liv, så det är minst sagt blandade känslor.

jag är mest glad för det kan vara första gången jag är nöjd med en vinterjacka någonsin och slipper tycka det är pest
varje gång man ska bege sig ut i vinterlandskapen med den på.

den är söt. den passar min kropp. den går över rumpan och är supervarm (Y)
och den är vit (JISSES)

ska vi ha en vadslagning om hur länge jag kan ha den utan att jag fläckar ner den?



sparapengaroktober= budget köttfärssås (gärna utländsk och från ett främmande djursläkte) med vitkål till frukost, lunch och middag.
heeeeeeela månaden ut. "vad kul".
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0