men nu blir det makaroner & falukorv.



idag slutade jag mitt arbetspass vid tiden när många andra börjar sitt 9-17 jobb.
jag säger inte att det är något fel med det, men när jag vaknar mitt i natten i en dubbelsäng med hotellakan,
får frukosten i en på-väg-påse och fyller på någon storhöjdares kaffe i första klassen för att sedan hinna hem innan tio
i alldeles lagom tid för att krypa ner i täcket för att ta en till frukost, inte är det fy skam till jobb?
är hiskeligt trött, men eftersom jag dessutom jobbade denna helg betyder det att jag är ledig imorn.
äh vafan. det är bara att skrika ut, det är så jäkligt bra! då ska jag therese ta bilen och åka på ikea.
ett sån där händelse som bara passar helt perfekt i livet just nu.   

men nu blir det att kocka lunch till the oprah winfrey show. hihi.
Kommentarer
Postat av: Veronica Digas

haha ja verkligen ett halleluja moment! Det tror jag me, känns som att det kommer bli bra iaf:) Mjo precis, man måste vara lite självisk ibland! Ditt liv just nu lät ju inte fy skam btw^^ Hoppas på att få joina dig i sthlm snart!!

2011-09-12 @ 21:16:42
URL: http://veronicadigas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0