IDAG.

imorgon ska jag baka mini-semlor, så jag behöver ingredienser
att äta mat för dagens alla andra timmar är ju också bra, så handla lite mer ingredienser
dammsuga upp knäckebröd smulor från köksgolvet och sängen
ställa sig i telias kö och skrika ödmjukt varför dem ännu inte fixat mitt spotify i telefonen
duscha och smörja in sig i choklad. eller jordgubb. har inte riktigt bestämt mig än
skriva ner lite intressanta recept såsom "monster-kladdkaka" i en notebook
göra lite arbetsprover för berghs kanske
och undvika att se på nyaste once upon a time och stylisterna medan det är ljust ute
...för jag ska promenera idag, yes i will.

då sätter vi igång. spinn the clock!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0