life isnt complicated, people are.

det var ju bra att jag kom på att det var melodifestivalen idag tjugo minuter innan sändning
jag som hade tackat nej till vinkväll med tjejerna. ville ge mig själv en liten örfil för den missen...



såhär såg jag ungefär ut då

jag har annars upplevt en riktigt bra helg med min vän!
eftersom sofia anlände i torsdags (istället för fre-sön vistelse) och åkte hem idag,
så tror jag att det är söndagkväll. vilket gör morgondagen till söndag, virrigt värre.



imorgon börjar jag tidigt och jobbar till malmö, kommer till hotellet kl.15 ungefär.
vad kan man hitta på i malmö? matlåda, iphone och träningskläder hänger iallafall med.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0