This means war. Se den!

Under de senaste 48 timmarna till klockan 20 ikväll har jag endast sovit, druckit blåbärssoppa och kollat på serier (ocasionall Ellenavsnitt på 5an, dvs om jag inte sovit de sändningstimmarna). Ikväll kan jag med glädje meddela att jag bröt den dåliga cirkeln och var på bio med jullan. Jag vet inte om det var för avsaknaden av sällskap dessa dagar jag varit sjuk eller att det var en riktig bra film vi (skrattade högst av ALLA) för jag hade verkligen en super kväll... Om jag bara var lite kryare hade jag velat ta några glas efter bion och dansat tills morgon, för det är vad man vill göra när man är med Julia.
Imorgon är det realitycheck och dags för jobb... Så det är dags för mig och min vän nässprayen att checka ut. Sovgott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0