du kommer hitta någon annan att skapa din dröm med.

händer det så händer det tänker jag
jag ger det/han en chans
inte många, som med de andra
bara en helt ärlig chans
händer det så händer det tänker jag
jag försöker att bjuda på mig själv
bara vara jag
händer det så händer det tänker jag
avskalad
mottaglig
skrattar åt hans skämt
ställer frågor om hans familj
händer det så händer det tänker jag
säger att han har intressant musiksmak
när han från söder inte lyssnar på något vettigt egentligen

jag önskar att jag kunde trolla
händer det så händer det tänker jag
men det kan jag inte
händer det så händer det tänker jag
tack för jag fick komma in

händer det så händer det tänker jag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0