jag tror jag förlorat förmågan att vara kär.

jag vaknade i hans sänkläder, precis 2 timmar och 41 minuter efter att han lämnat mig
och gått till jobbet
jag studerade alla detaljer från kuddposition till förbannelse
men jag kände inget
hur förvarslös denna stora kille ser ut när han drömmer
hur luggen ligger när han sover på sin höft sådär
hur söt han var när han insisterade på att jag skulle sova på hans arm
trots att domningen kom och gick hela natten
jag vaknade i min pojkväns säng en torsdag
och jag kände inget.
Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad jag är lycklig över att du bloggar igen. Det är så mysigt att klicka in här och läsa dina texter. Sluta inte.

2012-07-02 @ 19:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0